Bestelprocedure

 

U kunt eerst inloggen en vervolgens een gebied definieren. Ook is het mogelijk om eerst een gebied te definieren en vervolgens in te loggen.

 

De website zal telkens een bestelrechthoek en de prijzen weergeven voor de DTM en Vector data inclusief de definitie van het gebied. Door op de "Bestel" knop te drukken betreedt u het bestelgedeelte van de website.

 

Allereerst worden alle bekende gegevens nogmaals getoond en wordt u gevraagd om definitief uw bestelkeuze te maken:

-      DTM en Vector-NL

-      Alleen Vector-NL

-      Alleen DTM-NL

 

Door het plaatsen van de order verklaart u in te stemmen met de Leverings- en Gebruiksvoorwaarden en hiervoor is het nodig om het betreffende vakje aan te vinken.

 

Vervolgens drukt u op de "Volgende >>" knop. Ter bevestiging dient u een project code in te voeren waarmee de crediteurenafdeling van uw organisatie in staat is om de factuur betaalbaar te stellen. Het invoeren van een ongeldige of incomplete project code levert ons veel werk op. Indien we constateren dat bestellingen niet betaald worden door een foutieve project code of door een onjuist factuuradres kunnen we in het uiterste geval besluiten een account te blokkeren. Uiteraard proberen we problemen in een vroeg stadium te onderkennen en te verhelpen.

 

Het is mogelijk om een tweede (extra) tekst op te nemen voor weergave op de factuur.

 

Voor kleinere gebieden tot 10 vierkante kilometer kunt u ook nog de optie aanvinken om het systeem zogenaamde KMZ bestanden te laten aanmaken. Hiermee kunt u 3D gebouwen en vegetatie direct tonen in Google Earth (en Virtual Earth).

 

Door op de "Verzend Order" knop te drukken plaats u de order definitief. Direct na het plaatsen van de order ontvangt u een bevestigings e-mail en keert u terug naar het hoofdscherm. De data wordt binnen enkele minuten tot een half uur per e-mail toegestuurd.

 

U kunt de status van uw bestelling volgen door in het hoofdscherm te klikken op de link "Bestellijst". Mocht de data niet arriveren dan kan eventueel Anti Spam / Virus software binnen uw organisatie de data geblokkeerd hebben. Controleer of de status van de bestelling afgemeld is en neem zonodig contact op met iDelft BV conform de instructies in de bevestigings e-mail.